הדפוס הדיגיטלי

מכבשי הדפוס של אופיר ביכורים הינם הגדולים, המצוחצחים והמפוארים בבקעת אונו. 
הדפוס הדיגיטלי המתקדם מאפשר לך, הלקוח הפרטי והמוסדי, לקבל מענה לכל דרישות הדפוס שלך, החל מכרטיסי ביקור, הזמנות לאירועים, ניירת משרדית ופרסומית, ספרים וחוברות וכלה בצילומים, שכפולים וכריכות לתלמיד ולסטודנט. כל זאת במהירות ובמחירים מצוינים, ללא תחרות.

דפוס דיגיטלי-דפוס בזמן אמת

באופיר הוצאה לאור ניתנים שירותי דפוס דיגיטלי מגוונים. ההדפסה מהירה ואיכותית, ישירות מקבצי מחשב, בכל כמות נדרשת .
יתרונות: ביצוע מהיר, עלויות נמוכות בהפקות בסדרות קצרות, הדפסה לפי דרישה – כמות בהתאם לצורך ללא הדפסות מיותרות, אישור הדפסה קובץ ראשון (proof) מודפס מיידית על גבי הנייר הרצוי. 
גמישות בעבודה – ניתן להדפיס קבצים שונים בזמנים קצרים ביותר, מעבר מהיר בין חומרים שונים כמו ניירות שונים ומדבקות.
מידע משתנה-תדייק, תנצח!

פניה אישית ללקוח שלך

יותר מידי אינפורמציה מוצאת את עצמה… בפח. אל תחמיץ הזדמנות, ושלח את האינפורמציה הנכונה לאיש הנכון או הלקוח הנכון. שילוב של גרפיקה מובנית במערכת או גרפיקה של הלקוח עם מסד נתונים כגון excel או access.
דוגמאות: תעודות, תגי זיהוי, מדבקות ברקוד צבעוניות, מכתבים וגלויות בהקדשה אישית, עלונים וחוברות לשימוש ממוקד של סניפים על פי התמחותם, פניה אישית ללקוחות vip במכתב עם תמונה תואמת.

הדפסה אישית ושונה לכל לקוח

בעוד בעבר הסתכמה ה"פרסונליזציה" בהפקת מכתב אישי הכולל את שם הלקוח, הרי שכיום ניתן לשלב את שם הלקוח ונתונים אישיים נוספים על גבי כל מוצרי הדפוס (עלונים, שוברים אישיים, קופונים וכדומה) – תוך הוספת תמונות ואלמנטים גרפיים אחרים, המותאמים אישית ללקוח.

הפקות דפוס ודפוס אופסט

הדפסת ספרים, עיצוב לוגו חברה, ניירת משרדית, קטלוגים, גלויות וכרטיסי ברכה, פוסטרים ועיצוב תערוכות, שלטי חוצות, עיתון חברה ועוד. בסטודיו שלנו צוות אחראי בעל ניסיון רב בעבודה מול חברות מובילות ובעל יכולת עמידה בלוחות זמנים בלתי שגרתיים. אצלנו תוכל לקבל מוצר תפור לצרכים המיוחדים שלך, אין כמעט דבר שאינו בר ביצוע. המיומנות של הצוות המקצועי בהפקות מיוחדות יחד עם הצורך שלך יביאו לתוצאה יצירתית שתשביע רצונך.

כריכות וגימור

כריכת סיכות עם קיפול ביג. 
כריכת ספירלת מתכת – חזית וגב מודפסים על נייר 250- 300 גר' , חזית שקופה או חלבית וגב קרטון או פוליפרופילן.
כריכת חום – כריכה מודפסת עוטפת על נייר 250- 300 גר' כריכה קשה.